Kamis, 01 Oktober 2009

Sebuah Puisi

Rindu Dalam Hati

Malam iNi...

BiarkaN akU teRdiam...

MelihatmU daLam bayAngaN,

MengEnangmU daLam iNgataN,

MemaNggiLmU daLam haTi,

MenyeNtuhmU daLam iLusi,

Ku iNgin meNggapaimU,

Namun jEmarikU tAk saMpai tUk mEraiHmu,

Tuk beRtatAp pUn kU tAk mampU,

Bahkan tUk beRkatA ”aQ meRindUkanmU” puN tAk bisA!!!

Suka Duka..Q

aQ seNang,keTika diA biLang SayaNg paDa’q..

aQ teNang,keTika diA aDa didEkat’q..

aQ baHagia,keTika aQ beRsama’y..

aQ riNdu,keTika aQ jaUh daRi’y..

aQ seDih,keTika diA pErgi daRi’q,,

aQ sakiT,keTika aQ haRus beRpisaH deNgan’y,,

aQ tErLuka,keTika aQ kEhiLangaN’y,,

aQ mEnaNgis,keTika aQ haRus mEngiNgat’y,,

Hati Yang Terdalam

Aku iNgin uNgkapkaN sUatu kaTa uNtuk mEmbuatmU baHagia,

Karna kU taHu baHagiamU adaLah baHagiakU..

IzinkanLah akU uNtuk mEngutaRakan seLuruh pErasaaNku

yaNg masiH teRsisa di haTi iNi,

agaR kaMu,akU daN Qta daPat hiDup baHagia.

Hanya kaTa “ I Miss You n’ I Need You”

yaNg daPat akU beRikaN dAri Lubuk haTikU yaNg paLing daLam..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar